• TOP
  • SERVICE
  • IMC(Integrated Marketing Communication)
SERVICE
桑田佳祐とUCCブラック缶コーヒー

IMC(Integrated Marketing Communication) 統合型マーケティング・コミュニケーション

TV CMを中心としたマス広告とデジタルやセールスプロモーション領域の施策を、統合的な戦略に基づいたコミュニケーションアイディアで企画・制作をした実績の紹介。

マーケティング調査やターゲット分析からインサイトを導き出し、マス、デジタル、PRイベント等あらゆるタッチポイントを駆使した統合的なクリエイティブの施策を企画・制作する一連の流れを、一気通貫して提供している。

Introducing a measure of combining mass advertising, focusing on TVCM, with digital and sales promotion activities and the achievement of designing communication ideas and their executions based on one integrated strategy. In order to deliver a streamlined activity, we conducted marketing research and target analysis to thoroughly capture target insight. Based on the learnings, we planned and developed a comprehensive creative measure using variety of communication tools in various touch points such as mass, digital, and PR events.

CASE STUDY 事例紹介

UCC BLACK無糖

UCC上島珈琲|UCC Ueshima Coffee

BLACK無糖

UCC上島珈琲|UCC Ueshima Coffee

FULL THROTTLE

UCC上島珈琲|UCC Ueshima Coffee

ANAダイナミックパッケージ「旅のスーパーコンシェルジュ」

全日本空輸|ANA

NEW旅割 ニュウってなんなのよ篇

全日本空輸|ANA

ANA夏旅

全日本空輸|ANA