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日本の武道と芸道の9人の達人

BUZZ MOVIE バズ・ブランディング動画

YouTubeやFacebookなどのSNSを中心に再生回数が100万〜1000万回を超え多くの人の目に留まったバズ(拡散)動画や新しいテクノロジーや技法を駆使し多くの記事やTV番組などで取り上げられた動画の事例紹介。

野村ホールディングスのTOKYO 2020オリンピック・パラリンピックの活動を認知させる目的で制作された「みんなの自己ベスト」は、様々なバックグラウンドを持つ人達が水泳で自己ベストを乗り越える様が感動を呼び、公開から1ヶ月で200万再生を超えた。日本政府観光局(JNTO)の欧州向けインバウンドプロモーション動画は、海外を中心に大きな話題となり類型の再生回数が1600万回を超え、アジア最大級の広告賞SPIKES ASIAで銀賞を受賞した。

Introducing works of movie images that spread on the social network, mainly YouTube and Facebook, capturing attention (spread and created a buzz) of many people and succeeded in acquring over 1 million to 10 million views.
“My Personal Best” was created for Nomura Securities with the objective of raising awareness of activities towards the Tokyo 2020 Olympic Games / Paralympic Games. It portrays a number of selected people with different backgrounds challenging to surpass their former best. Their efforts touched the hearts and emotions of many people receiving over 2 million views in just one month after its release.
The movie image by Japan National Tourism Organization (JNTO), for use as inbound promotion in European countries triggered huge topic of talk overseas and accumulated over 16 million views. It has been awarded the Silver at SPIKES ASIA, an advertising award of largest scale in Asia.

CASE STUDY 事例紹介

みんなの自己ベスト|My Personal Best

野村ホールディングス|Nomura Holdings

JAPAN – Where tradition meets the future|訪日インバウンド

日本政府観光局|JNTO Japan National Tourism Organization

[360°VR] JAPAN – Where tradition meets the future

日本政府観光局|JNTO Japan National Tourism Organization

IS JAPAN COOL? DOU – 道|THE TANGIBLE MANNER

全日本空輸|ANA

MATSURI with KODO(鼓動)|IS JAPAN COOL?|バイノーラル 3D SOUND

全日本空輸|ANA

[ver.2] JAPAN – Where tradition meets the future|インバウンド

日本政府観光局|JNTO Japan National Tourism Organization

Android Wear「それぞれの1日」

グーグル|GOOGLE

ハルロビンソン「Identity」YOUSTAGRAMミュージックビデオ

KAMINARI TUNE

ハルロビンソン「愛が降る街」ミュージックビデオ|ペア動画

KAMINARI TUNE

野村の相続コンサルティング

野村證券|Nomura Securities

お弁当にGood!「世界一のランチ」

ニチレイフーズ|Nichirei Foods

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