WORKS

OKINAHOURS / オキナワーズ

CLIENT
全日本空輸|ANA
LAUNCH
Jul. 18. 2012
LINKS
web site

沖縄旅行需要喚起キャンペーン。ステレオタイプとして語られる沖縄ではなく、地元住民のあたたかさ、観光客があまり訪れない豊かな自然など、隠された沖縄の魅力や価値を伝えることを目的に「OKINAHOURS」というサイトを開設。季節ごとにアップロードされるレポートや24時間365日変化するTOPページの動画にて沖縄時間を表現。

A campaign to drive demand for a holiday in Okinawa. A website called the “OKINAHOURS” was set up to highlight not the stereotype of the island but the warmth of the locals, the vast nature, and other hidden beauties and values of Okinawa. There is also a report which is updated every season as well as a video that captures Okinawa 24 hours a day, 365 days a year on the top page to literally show the hours in Okinawa.

CATEGORY
GRAPHIC
MOVIE
WEB

IMAGE

MOVIE