WORKS

Brand – Scuba Ballet

CLIENT
INTERCONTINENTAL HOTELS & RESORTS
LAUNCH
Mar. 26. 2009

「その土地ならではのかけがえのない本物の体験」を提供するインターコンチネンタルホテルズ&リゾーツ。その沖縄へのリゾート初上陸を告知するために、銀座のビル壁面をかりて コンシェルジュがお客様であるダイバーをご案内する水中遊泳スタントを実施。撮って知らせたくなるアンビアント広告として、多くの歩行者とメディアの注目を集めた。

A stunt that kicked off brand campaign for ANA InterContinental Hotels and Resorts, opening the first international luxury resort in Okinawa – highlighting the brand’s key benefit of “in the know”. The wire action high up on the wall of the building in Ginza, presented precious experiences the brand can help guests discover in beautiful Okinawa. The event gained wide publicity, raising the number of reservation notably.

CATEGORY
EVENT
OOH

IMAGE

AWARD

The MOBIUS Award(2009) | Outdoor : Recreation/Entertainment : Tourism, Hotels, Resorts, Spas - First Place