WORKS

ANA夏旅

CLIENT
全日本空輸|ANA
LAUNCH
May. 14. 2012

2012年の夏旅行に対する需要喚起キャンペーン。生まれてはじめて飛行機に乗って旅をする兄弟にフォーカスした家族旅行の物語をそのまま広告にした。TVCMやグラフィックで空旅の魅力を伝え、WEBサイトではANAの夏のサービスだけでなく、ソーシャルゲームを通したインセンティブキャンペーンや子供たちから夢のヒコーキを集めたお絵かきコンクールも実施した。

A campaign to drive demand for summer travel in 2012. The campaign features a family holiday where the two brothers experience the first flight of their lives. The TVCF and the graphic communicates the appeal of sky travel while the website not only introduces the service for the summer but an incentive campaign based on social gaming as well as a picture contest where kids were asked to draw the airplane of their dreams.

CATEGORY
GRAPHIC
TVCF
WEB

IMAGE

MOVIE