WORKS

ANAダイナミックパッケージ「旅のワガママ」

CLIENT
全日本空輸|ANA
LAUNCH
Oct. 20. 2016
LINKS
YOU TUBE
YOU TUBE

溢れ出る旅の願望を「旅のワガママ、思うがまま」というメッセージで表現。旅行者の視点を通してどんな旅の条件でも瞬時に最適なプランを提示するANAダイナミックパッケージの商品特性を伝える企画となっている。CM、グラフィック、WEBサイトなどの企画・制作、またメディア展開などをトータルで担当した。

Desires and wishes that continue to bubble up endlessly when planning to go on a trip is expressed in a message, “Tabi no wagamama, omou ga mama*” *Meaning: “the selfish needs of travel to your heart’s content.” The plan communicates the product characteristic of ANA Dynamic Package that it can come up instantly with the best proposal to any requests and requirements of a trip in the minds of the travelers. We were comprehensively in charge of design and creative of the CM, the graphics and the WEB site and the media plan to execute them.

CATEGORY
GRAPHIC
MOVIE
WEB

IMAGE

ANAダイナミックパッケージ女性
ANAダイナミックパッケージカップル
ANAダイナミックパッケージ眼鏡をした男性

MOVIE

IMAGE

若い女性
サングラスをした女性
カップル
サーフボードと浮き輪を持ったカップル
父親
ビーチボールで遊ぶ親子
眼鏡をかけた男性
若い女性
母親
笑顔の男性と女性と家族とカップル
ANAダイナミックパッケージロゴ
驚く女性
驚く親子
驚く男性
驚くカップル