WORKS

ANAダイナミックパッケージ「旅のスーパーコンシェルジュ」

CLIENT
ANA (全日本空輸)
LAUNCH
Feb. 16. 2016
LINKS
YOU TUBE

「ヒコーキとホテル、自由に選べるオトクなパッケージ。」という商品特性を「旅のスーパーコンシェルジュ」に見立て、サービスそのものを擬人化して伝えている。CM、グラフィック、WEBサイトなどの企画・制作、またメディア展開などをトータルで担当した。

The product feature of “good value package with free selection of flight and hotel” is portrayed as “super concierge of travel” and the message of the services offered are communicated by personifying those services. The planning, creative and media development of the TVCM, graphics and WEB site were all handled.

CATEGORY
GRAPHIC
MOVIE
WEB

IMAGE

スーツを着た二人の男性と一人の女性

MOVIE

IMAGE

青いスーツを着た女性
オレンジのスーツを着た男性
赤いスーツを着た男性
オレンジのスーツを着た男性
赤いスーツを着た男性
スーツを着た二人の男性と一人の女性
スーツを着た二人の男性と一人の女性
スーツを着た二人の男性と一人の女性
ANAダイナミックパッケージロゴ