本能に回帰する広告をプロデュースするクリエイティブ・エージェンシー。猿人(ENJIN Inc.)ウェブサイトにようこそ。

Jul. 31. 2013

OKINAHOURS / オキナワーズ 2013夏 / ANA

OKH_Summer_001

OKH_Summer_002

OKH_Summer_003

2年目を迎える沖縄旅行需要喚起キャンペーンでは大幅にインターフェースをアップデート。引き続き「感じる沖縄」をコンセプトに、沖縄とファン・リピーター・旅行検討者とのエンゲージメントを強化することを目指した。2012年を踏襲しつつ、新たに情報価値を掘り下げた「特集ページ」や、更新情報も発信できる「facebookページ」でのコミュニケーションを開始。
In the second year of the campaign to drive demand for an Okinawa holiday, we have significantly updated the interface. Carrying on with the concept, “Kanjiru Okinawa(Okinawa that speaks to the senses), the aim was to better engage Okinawa and its fans/repeat visitors and potential visitors. Building on the efforts from last year, we have a special feature page to introduce insightful information and also launched a facebook page to communicate updated information.

http://okinahours.com/