本能に回帰する広告をプロデュースするクリエイティブ・エージェンシー。猿人(ENJIN Inc.)ウェブサイトにようこそ。

Apr. 1. 2010

ZERO EMISSION Part.3 New York / NISSAN

ZEnew_1

ZEnew_2

ZEnew_3

ZEnew_4

「ZERO EMISSION」プロジェクトの第3弾。ターゲットは、エコ意識の高いニューヨーカー。モーターショー開催と同時期に、あえて排ガス車と関連性の高いコインパーキングをメディアとして使用。ZERO EMISSIONカーの概念を視覚化することで、近辺の排ガス車との差を際立たせた。同時に"Drive On Chairs"のムービーをWEB上でも展開し、併せてPRを仕掛けることで、イベント現場だけにとどまらない、より多くのターゲットへのメッセージデリバリーを実現。
The third stage of the “ZERO EMISSION” project. This time, the target was eco-sensitive New Yorkers. Intentionally leveraged the meter parking as a media which is closely associated with a gasoline car during the motor show. The program visualized the concept of the ZERO EMISSION car to clearly outline its difference against gasoline cars. At the same time, the “Drive On Chairs” video was shown online along with a PR effort to speak to not only those at the event but also to the many target all around.