本能に回帰する広告をプロデュースするクリエイティブ・エージェンシー。猿人(ENJIN Inc.)ウェブサイトにようこそ。

Oct. 20. 2016

ANAダイナミックパッケージ/ANA(全日本空輸)

dp01

dp02

dp03

dp04

dp05

dp06

dp07

dp08

dp09

dp10

dp11

dp12

dp13

dp14

dp15

dp16

dp17

dp18

dp19

溢れ出る旅の願望を「旅のワガママ、思うがまま」というメッセージで表現。旅行者の視点を通してどんな旅の条件でも瞬時に最適なプランを提示するANAダイナミックパッケージの商品特性を伝える企画となっている。CM、グラフィック、WEBサイトなどの企画・制作、またメディア展開などをトータルで担当した。
Desires and wishes that continue to bubble up endlessly when planning to go on a trip is expressed in a message, “Tabi no wagamama, omou ga mama*” *Meaning: “the selfish needs of travel to your heart’s content.” The plan communicates the product characteristic of ANA Dynamic Package that it can come up instantly with the best proposal to any requests and requirements of a trip in the minds of the travelers. We were comprehensively in charge of design and creative of the CM, the graphics and the WEB site and the media plan to execute them.

http://www.ana.co.jp/domtour/anadp/